Henk Boxum reikt pluim uit aan jubilerende STAVIB.

Henk-reikt-uit_liggendefoto-small.jpgdonderdag 09 maart 2023 16:45

In Februari van dit jaar vierde STAVIB (Stichting Aangepast Vervoer in voormalig Brederwiede) haar 40-jarig bestaan.

Boxum: “Deze vrijwilligersorganisatie is niet meer weg te denken in Vollenhove en omgeving. Vele vrijwilligers zijn dagelijks in de weer met het organiseren om de mindervalide inwoners naar hun bestemming rijden met de vier (rolstoel)busjes”. Een blijvend fantastisch initiatief vindt de ChristenUnie! “Een organisatie met zo’n lange geschiedenis in onze gemeente verdient namens de ChristenUnie een pluim”, aldus Boxum.

ChristenUnie raadslid Henk Boxum reikte de pluim uit aan voorzitter Henk Veldkamp en sprak de hoop uit dat STAVIB tot in lengte van dagen dit vrijwilligerswerk kan blijven voortzetten.
Zij voorzien in een grote behoefte om vervoer voor deze groep inwoners naar familie, vrienden of voor een ziekenbezoek mogelijk te maken.

----

Foto: Henk Boxum reikt pluim uit aan voorzitter Henk Veldkamp in aanwezigheid van de bestuursleden Doorenspleet, Lindenberg en Eekman.