ChristenUnie gaat met een muisklik van START!!

vrijdag 17 januari 2014 10:06

Woensdag 15 januari hebben we de campagne van de Christenunie in Steenwijkerland voor de gemeenteraadsverkiezingen gestart.
Onze lijsttrekker Marcel Scheringa deed dit door het starten van het eerste filmpje! De films (een drietal) over de kernpunten staan onze website en op facebook.

Er is hard gewerkt aan de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van de ChristenUnie in Steenwijkerland. Vandaag start de campagne officieel met een muisklik door de lijsttrekker Marcel Scheringa. Met de muisklik wordt een aantal korte films over de kernpunten uit het verkiezingsprogramma zichtbaar gemaakt. De films zijn te zien op de ChristenUnie website (steenwijkerland.christenunie.nl/verkiezingen), youtube en de ChristenUnie-Facebook pagina. Een gemêleerd gezelschap heeft mee gewerkt aan de opnames. Van enthousiast jong tot respectabel oud.
De films geven kort en bondig weer waar wij voor staan. Lijsttrekker Marcel Scheringa en Sietze van Hemmen, de nummer twee op de lijst, nemen u mee langs de drie kernpunten uit het programma: Zorgzaam-uit Naastenliefde, Werkzaam – Talenten benutten en Duurzaam – Beheerders van de Schepping. Deze drie kernpunten vormen de basis van het verkiezingsprogramma en van onze campagne.
De komende tijd zal de ChristenUnie Steenwijkerland op verschillende manieren aandacht vragen voor belangrijke onderwerpen uit de kernpunten. Wij nodigen u uit om met ons mee te kijken. Nu naar de films over de kernpunten en de komende tijd naar onze andere activiteiten tijdens de campagne.

Op de foto, van links naar rechts: Sietze van Hemmen (nr.2 op de lijst), Lammie Odink (Campagneleider), Marcel Scheringa (Lijsttrekker) en Pieter Jan Hummelen (Bestuurslid).