ChristenUnie politici Jan Westert en Arie Slob naar de Lichtmis

maandag 14 februari 2011 18:14

Overijssel is gebaat bij een solide economie. Vakmanschap en ondernemerschap moet gezien worden als de motor van de economie. Ook moet er de komende jaren aandacht zijn voor een vitale leefomgeving. Hiervoor moeten ondermeer natuur, recreatie en landbouw met elkaar in goede balans zijn. Daarnaast moet ook de provincie ondersteuning geven aan de zorg voor elkaar. Bijvoorbeeld door het stimuleren van mantelzorg en vrijwilligerswerk.

Het zijn voor de ChristenUnie in Overijssel speerpunten voor de komende jaren. Jan Westert, de lijsttrekker van de ChristenUnie in Overijssel zal deze verder toelichten in zijn betoog op de verkiezingsavond bij de Lichtmis. De gezamenlijke ChristenUnie afdelingen Dalfsen, Staphorst-Rouveen, Steenwijkerland en Zwartewaterland organiseren deze avond.

Deze openbare verkiezingsavond wordt gehouden op woensdag 23 februari in de Vijverhoeve, de Lichtmis. De zaal is open vanaf 19.30 uur. De avond begint om 20.00 uur.